Wednesday 15 November 2017

D3 Trading System


T3 Trading Group, LLC er en registrert SEC meglerforhandler og medlem av NASDAQ PHLX, med fokus på både tradisjonelle og automatiserte algoritmiske handelsstrategier. Vi streber etter å være et komplett reisemål for Traders som ønsker å maksimere ytelsen i dagens finansielle markeder. T3 er et team av erfarne profesjonelle handelsfolk med erfaring i alle forskjellige markedssykluser. Nye Traders Nye Traders har muligheten til å delta i en spennende, fartsfylt og dynamisk karriere. Vårt Platinum Development Program (PDP) er en av flere treningsplattformer vi ansetter, og er designet for å lære de ferdigheter som er nødvendige for å oppnå langsiktig suksess. Vi trener og mentorer Traders om hvordan å engasjere det moderne markedet. Erfarne Traders T3 har et team av erfarne profesjonelle Traders med erfaring i ulike markedssykluser og nyter noen av de mest talentfulle Traders i Proprietary Trading Space. Erfarne handelsmenn og grupper er velkommen til å bli en del av T3-teamet. Sammenlign de utførelsesplatformene vi bruker, våre konkurransedyktige clearing avtaler og vår kontors atmosfære til ditt nåværende firma. Vi har lav ventetid med ordreoverføring over alle amerikanske aksjeutvekslinger og et bredt spekter av ECNs og mørke bassenger. Legentary trading exception Legendariske elementer er alle bind til konto i Diablo 3 versjon 2 og Reaper of Souls. og kan ikke handles, gis bort eller selges. Det er imidlertid et unntak. Spillere kan handle eller gi varen til andre spillere som var i spillet når varen ble funnet, i løpet av det spillet eller i opptil 2 timer etterpå. Dette unntaket gjør det mulig for noen gjenstandsoverføringer mellom venner, men det virker ikke akkurat som handel siden alt som kan tjene som valuta, er også konto Bundet. Dermed kan spillerne ikke bytte varer til gull. materialer. eller perler. Således er det legendariske handelseksemplet i Diablo 3 og Reaper of Souls egentlig bare en måte for venner å dele ting umiddelbart etter å ha funnet dem, snarere enn noe som kan skape en funksjonell økonomi. Mange spillere ønsker at det var mer gjenstandsutveksling tillatt, og utviklerne har gjort kommentarer om kanskje muliggjør mer handel i fremtiden, muligens innenfor klaner eller lokalsamfunn. eller kanskje for stige spillere. Utviklere på Trading redigere Legendarier ble bare Bind on Account sent i Reaper of Souls utviklingsprosessen, da utviklerne hadde forpliktet seg til å stenge auksjonshuset i begynnelsen av 2014. Første forklaringer ble tilbudt i november 2013, fra intervjuer på Blizzcon.1 Diablo. IncGamers: For å avklare, er alle legendarier Konto Bundet nå Travis Day: Ja. Alle handelsrestriksjonene som ble satt på plass, er å hjelpe deg til å føle deg veldig godt om å tjene dine varer, og også å gi oss muligheten til å gjøre de legendariske gjenstandene så gale som vi muligens kan. Da vi fjernet auksjonshuset, prøvde vi stort sett å gjøre spillopplevelsen det beste det kunne være uten å ha en en AH, og også å finne så mange måter å få handel fortsatt eksistere mens du beskytter integriteten til spillingen. Vi har et system nå som lar deg handle med legendarier som faller i et co-op-spill med noen andre i spillet. Det vi virkelig vil ha, er å gjøre spillet om å leke med vennene dine. Ikke bare hoppe inn i et spill for å handle og si, Hei, se på mine ting. Diablo. IncGamers: Så det ville være elementer som ville være kontoen bundet hvis du forlot spillet, men kan handles mens du fortsatt er i spillet Travis: Du kan bytte alle varer, inkludert legendariske og angitte elementer, i spillet du finner dem . Og selv når du forlater, gir vi i utgangspunktet et tidsvindu som sier Hei, noen du bare spilte med, kan handle det med. Elementer av Diablo III e Elementets grunnleggende Normale gjenstander Bearbeiding Legendarisk rustning I Legendarisk rustning II Legendariske våpen 1h Legendariske våpen 2h ProduktsettningerSuggestion Handelssystem lik D3 Fortell deg fortsatt Hmm, jeg vet ikke. Hvis vi kun kunne handle varer vi nettopp fikk, ville det være ok, spesielt hvis vi skulle handle med noe av likeverdig verdi. Men jeg ser ingen skade i handel med rikelig hvite ting når du ønsker det, selv om det fortsatt kan devalue lootet litt, siden det ville være mye lettere å skaffe hvert element ingame (av lavere kvalitet), og siden det ville være mulig for meg å skaffe utstyr til heksekjæreren :) Jeg står ved handelskvalitet til legendarisk. De er oransje av en grunn. De angitte grensene synes å være lett nok. Si at du er en WH og jeg er min WW. Meg og du bare 2 bemannet Cataclysm War of the Engines. Du får min bue, jeg får dine doble pistoler. Føler du ikke at du har tjent dem. Eller som min venn har et anheng som gir ham mer bevegelseshastighet. Som en Archer id elsker det fra runden han spilte med meg. Ikke sikker på om det skulle være en godtgjørelse for kun å handle med folk du nettopp spilte med. Den beste måten å kvitte seg med stablinghullene med søppel ville være å handle noen når som helst, eller bedre, skrapbrikker og kunne bygge nye selv. Mens spillet trenger å ha en grunn til replayability, virker loot systemet bare irriterende. Rukio Jeg liker likevel ikke ideen om enklere loot gård. Det ville være for raskt å gi opp for meg. Som du nevnte, ville systemet mitt sannsynligvis ikke fungere også. Som jeg skrev, har jeg ikke laget for Vermintide, så jeg skal leke med ppl møtt på dampnavn. Jeg bryr meg ikke om hvem jeg spiller med, hvis løpene er glatte. Jeg vil bare ikke ha flere situasjoner for mulig drama. Jeg tror ikke vi trenger å overbevise hverandre her, og jeg skrev hva jeg tenker på ideen om handel. Så, siden jeg ikke har noe mer å legge til i emnet, er alt jeg kan for å ønske deg løsningen som vil være satysfying for deg. Med vennlig hilsen og håper å møte deg i spillet N.

No comments:

Post a Comment